با خودم عهد کرده بودم که دیگر چیزی از تو، از نگاهت که مستقیم در قلبم فرو رفت به روی کاغذها نیاورم.. من حتی از آن روزی که عشقت را بالا آوردم تا مثلا سَمَش را از وجودم خارج کنم چیزی در اینجا ننوشتم دیگر... از آن روزی که برای تو، برایِ عشق ناکامم پنهانی پشتِ این تلفن های لعنتی گریه کردم اما خونسردانه برایت نوشتم حلالم یادداشت های برفی...
ما را در سایت یادداشت های برفی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 98 تاريخ: پنجشنبه 10 آبان 1397 ساعت: 22:48